Bineinteles trezirea de dimineata nu poate sa aduca decat sansa de a fotografia ceva frumos. Pentru pozele postate astazi m-am trezit la 5:20. Locatia este, ca in multe din fotografiile de pe acest blog, imprejurimile si dealurile din jurul Comunei Magurele, Prahova. A fost o dimineata extraordianra din punct de vedere fotografic. Interesant, si totodata nemaivazut de mine prin locurile acelea, si doar de acolo sunt, a fost un nor care s-a plimbat dintr-o parte in alta a dealului, mai degraba pe la poalele lui pe o distanta de cativa kilometri, ca apoi sa dispara in spatele altui deal.

5 comments:

Marian Chiriac said...

ai facut o treaba super-buna. bravos. a ameritat sa te trezesti dis-de-dimineata. esti un norocos ca poti evada in imprejurimi.

marian chiriac

Marian Chiriac said...

http://photo-marianchiriac.blogspot.com/

Marian Chiriac said...

Ti-am filtrat blog-ul.
Alin esti bun. Iti cer permisiunea sa te "trec" pe blog-ul meu. In curand. M-au incantat multe dintre foto tale. Imi plac.

Alin Cristian Musat said...

Mersi, ma bucur ca ti-au placut. Poti sa ma treci pe blogu tau. ;)

Anonymous said...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.